Makeover Justin Bieber

Give justin a full makeover !

Your game will begin in a few seconds! :)
To play these games, you will need Adobe Flash Player.
Installer Flash Player
5/5
449 votes
Like

Justin bieber is very popular these days, and there are lots of great justin bieber games for girls to play. This game is a makeover game, where you’ll need to makeover justin and choose some great clothes for him too. There are lots of other makeover games like this one, as well as star games, where you can play games with your favorite celebrities. Read more

Star games are one of the best kinds of games, and justin bieber has many games in this category, so have a look at all the games for girls available and see which one is your favorite!

by

Add My Comment!
me196 me196 30 June 2013 at 14:39
i thought he was handsome and he is in real but in the game he looks so ugly i just couldnt bear it LOL ^.^
me196 me196 30 June 2013 at 14:33
guys i only have 2 friends i swear im not lying so pls add me pls i promise im not lying plus LOL i havent played the game yet! i still have a few fave games on my profile....
sweetanasweet12 sweetanasweet12 8 December 2012 at 10:51
I've put him blond hair and he looks like Nail Horan(One Direction)
kenva1234 kenva1234 19 February 2012 at 21:33
wat is the point of yall talking about him i bet if he cum to yo house you would be like:"OMG MOM JUSTIN BIEBER IS HERE OMG HEY". CUM ON NA be serious
kenva1234 kenva1234 19 February 2012 at 21:30
i don't even knw the reason why yall talking about him but wen he come to yall house i bet yall go be like sum:OMG OMG OMG MOM MOM MOM HURRY JUSTIN BIEBER IS HERE i knw i would but yall just talking about yall don't like him come on now forreal be serious
supergirl2122 16 August 2011 at 11:02
until now I don't know why I don't like justin and still wondered why many people like him...
sweetheart1 16 July 2011 at 19:02
i love justin bieber
Karen 11 April 2011 at 20:02
iOMG THis gaME Iz sooOOO CooL!!!!!!!!! I luv U JUStiN
ivory_hope 3 February 2011 at 03:03
hey u lil haterz tlkin bout justin bieber u guyz need 2 stop cuz i lik him n ya'll tlkin bout a gud person n he iz sooo hot so ya'll lil girlz need 2 get a life n stop tlkin bout gud ppl kk cuz im not scary lik all ya'll lil gurlz tlkin bout JB!!! p.s. JB ON DECK.............
MonicaBieber 1 February 2011 at 06:40
OMG DIS GAME IZ SO KOOL
Add My Comment!